.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرحله دوم طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار ها، درگلستان

استاندار گلستان از آغاز دومین مرحله طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای استان گلستان خبر داد.

مهندس جواد قناعت در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان گفت: این طرح با هدف شناسایی اقتصادی خانوارها باحول و قوه الهی وهمکاری صمیمانه بیش از 96%جمعیت در استان به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد:هم اکنون با پایان یافتن مراحل مختلف استخراج اطلاعات وراستی آزمایی با پایگاه های اطلاعاتی دستگاه های اجرایی مرتبط ،نتایج راستی آزمایی وطبقه بندی خانوارها در قالب سه خوشه در آمدی برای اطلاع عموم هوطنان شرکت کننده در مرحله اول اجرای طرح از طریق سایت اطلاع رسانی مرکز آمار ایران به آدرس WWW.amar.org.ir قابل مشاهده می باشد.

به گفته وی ،همچنین مردم شهید پرور استان می توانند از طریق تلفن گویا 8587- 021نیز اقدام به تعیین وضعیت خوشه در آمدی خانوار خود نمایند.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: دولت خدمتگزار بنا دارد تا بر اساس خوشه بندی بدست آمده از نتایج این طرح نسبت به باز توزیع بخشی از منابع یارانه آزاد شده حاصل از افزایش قیمت های حامل های انرژی به صورت نقدی به خانوارهای هدف اقدام نماید.

قناعت ادامه داد:با توجه به طرح مذکور ،این طبیعی است اطمینان از صحت اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعاتی طرح ،اهمیت ویژهای دارد ودر این مرحله نیز سعی بر آن است تا تمهیداتی ایجاد شود که در تاریخ مقرر ودر حداقل زمان ممکن ،نسبت به تعیین وضعیت خانوار خود اقدام نمایند،تا به دلیل حجم گسترده مراجعه به سامانه اطلاع رسانی امکان مشاهده برای سایر خانوارها در زمان مقرر نیز فراهم شود.

وی اظهارداشت :لازم به ذکر است عموم هموطنان می توانند از طریق پیامک300000 نیز از وضعیت خوشه در آمدی خود مطلع گردند در پایان داشتن شماره ملی سر پرست خانوار،تعداد اعضای خانوار ،کد رهگیری که در تابستان 1387 در مرحله اول اجرای طرح در یافت نموده اند ضروری می باشد.

به گفته وی ،بدیهی است هموطنان عزیزی که دسترسی به اینترنت ندارند می توانند از طریق دفاتر پست در شهرها ودفاتر ict روستایی نیز اقدام نمایندوهزینه خدمات پست در روستاها نیز رایگان می باشد.

استاندار در خاتمه ،مدت زمان مراجعه خانوارها به سایت مرکز آمار ایران را به شرح زیر اعلام نمود.

مدت زمان مراجعه خانوارها به سایت مرکز آمار ایران:

خانوارهای 1تا2 نفره - به مدت 3 روز - 3/11/88 لغایت 5/11/88

خانوارهای 3نفره - به مدت3 روز - 6/11 /88 لغایت 8/11/88

خانوارهای 4 نفره - به مدت 3 روز - 9/11/88 لغایت 11/11/88

خانوارهای 5 نفره به بالا - به مدت 3 روز - 12/11/88 لغایت 14/11/88


قابل ذکر است :همچنین ،خانوارهایی که بر اساس زمان بندی فوق تا کنون موفق به مراجعه نشده اند به مدت 8 روز از تاریخ 15/11/88 لغایت 22/11/88 می توانند به سایت مرکز آمار ایران مراجعه کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.